„Wywiad z artystą”

 Na wywiad z malarzem, panem Michałem Bacą, udaliśmy się do Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży przy ulicy Szerokiej 16. Jest to nieczynna już Synagoga Poppera.




 Na wszystkich ścianach były powieszone różne obrazy.

Jeden z nich zwrócił moją uwagę, tak że muszę o nim wspomnieć.

Był to pan Jarosław Kaczyński jako „Statua Wolności” - co wydało mi się trochę „nowatorskie”.

Potem poszliśmy na pierwsze piętro, gdzie był nagrywany wywiad.
Ja miałem nagrywać z drugiej perspektywy lecz karta SD w kamerze przegrzała się i wyszedł wywiad na „czarno” – czyli czarno te widzę.
Na dodatek podczas kręcenia i robienia zdjęć wyczerpały się baterie, co dopełniło pasma nieszczęść .
Pomimo tego spotkanie z panem Michałem Bacą było naprawdę bardzo interesujące.

Bartek,Janek



Komentarze

Popularne posty z tego bloga